Ekonomika | Technologijos | Kultūra | Lietuvoje | Politika ir visuomenė | Pasaulyje | Teisingumas | Sportas | Sveikata | Švietimas | Žiniasklaida | Pramogos
Dienos apklausa
Ką darote su perdegusiomis energiją taupančiomis lemputėmis?
 
Vtv.lt Jums





Redakcija
Pienas susilpnina arbatos antioksidantines savybes
  2010 kovo 14  

Gairės: pienas, arbata, savybė
Reitingas: / 0

Arbatą geriant su natūraliu arba nugriebtu pienu, gali susilpnėti jos antioksidantinės savybės, rodo Didžiojoje Britanijoje atliktas tyrimas.

Juodąją arbatą geriant su bet kurios rūšies pienu, jos antioksidantinis potencialas sumažėjo nuo 7 iki 25 procentų palyginti su arbata be pieno. Oksfordo Brukso universiteto Funkcinio maisto centro mokslininkų atlikto tyrimo ataskaitą paskelbė žurnalas „Nutrition Research“.

Reklama
Mokslininkai nustatė, kad nugriebtas pienas juodosios arbatos antioksidantines savybes nuslopina kur kas stipriau nei natūralus ar pusiau nugriebtas pienas, praneša nutraingredients.com.

Mokslininkai mano, kad nors pienas nesuvaržo katechino arba kvercetino koncentracijos, jis gali turėti įtakos kitiems antioksidantiniams komponentams, kurie lemia bendrą juodosios arbatos antioksidantinę galią.

Daugelis tyrimų pasaulyje koncentruojasi ties žaliąja arbata, kuri laikoma galinti sumažinti Alzheimerio ir tam tikrų rūšių vėžio tikimybę, gerina širdies ir kraujagyslių bei burnos ertmės sveikatą ir gali padėti reguliuojant svorį.

Žaliosios arbatos sudėtyje nuo 30 iki 40 procentų yra polifenoliai, o juodoji arbata, kuri gaunama fermentuojant žaliąją arbatą, polifenolių turi nuo 3 iki 10 procentų. Turint galvoje, kad britai kasdien išgeria 3-4 puodukus juodosios arbatos, dažnai su pienu, o kitur pasaulyje kasdien išgeriama po 1-2 puodukus arbatos, tyrimo išvados gali turėti įtakos visuomenės sveikatai, teigia Oksfordo mokslininkai.

Tyrimui jie naudojo penkių rūšių juodąją arbatą ir įvairius kiekius natūralaus, pusiau nugriebto ir nugriebto pieno.

Kai dėl kavos, anksčiau atliktas tyrimas parodė, kad tirpiąją kavą geriant su pienu, jos antioksidantinės savybės nepakinta, tačiau kavos ir ferulo rūgščių sumažėja kavą vartojant su ne pieno kilmės balintoju ir cukrumi.


Griežtai draudžiama portale www.vtv.lt paskelbtą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse be redakcijos sutikimo, o jei sutikimas gautas, visuomet būtina nurodyti www.vtv.lt su aktyvia nuoroda kaip informacijos šaltinį.
Įvertinti: BlogasGeras 
Spausdinti Spausdinti
Rekomenduoti Rekomenduoti
Pranešti apie klaidą Pranešti apie klaidą

Žymėti Topix.lt Žymėti Topix
Žymėti gerosnaujienos.lt Žymėti Geros naujienos
Žymėti zinios.lt Žymėti Zynios
Žymėti cut.lt Žymėti Cut
Facebook Prisijunk prie mūsų Facebook tinkle

Vardas:
El. paštas:
Komentaras:

Neburnok
Norėčiau gauti el.laišką, jeigu bus paskelbta daugiau komentarų
   

 
Smurtautojai grasina ginklais net šeimos nariams
A. Čaplikas: jei G. Steponavičius ir toliau ignoruos akademinę bendruomenę, iš partnerių skydo nebus
Pradeda 2012 m. Londono olimpinių žaidynių kampaniją Ačiū Tau, Mama
Oro policijos misiją Baltijos šalyse NATO pratęsė iki 2018 metų
Kelionėje į paslaptingąją salą – įspūdingi, kvapą gniaužiantys nuotykiai
Žūtbūtinė Žalgirio kova su Barcelona – jau rytoj
Atliko sėkmingą oro patrulį į Lalva Sar Jangal rajono centrą
LNK pradės rodyti populiariąją Nickelodeon produkciją
L. Karalių ir G. Gurevičiūtę tramdė policija
Grupė Pikaso: tyla delfinų miegamajame
D.Jankauskas: Jaunimo nedarbui mažinti – unikali proga panaudoti daugiau ES lėšų
Gazprom Export susidomėjo ledo ritulio klubu Baltica
EK siekia supaprastinti galimybes gauti ES lėšų
Mažės rinkliavos verslui už keleivių ir krovinių vežimą?
Dabar: -12°C
Dieną: ~-12°C
Naktį: ~-22°C
Plačiau
Klausimas
Kaip manote, ar euro zona pasmerkta žlugti?
 
Reklama
Interneto svetainių programavimas ir dizainas Hostingo paslaugų lyderis

Vertimų biuras Smalta
Algė Apolonija Dovilė Erika Erikas Joviltas Marijus Nikiforas Odeta Polė
1864 – Suimtas 1863-1864 metų sukilimo vyriausiasis Lietuvos sukilėlių vadas Konstantinas Kalinauskas. 1929 – nukrito ...
Plačiau
Pasveikinkit vieni kitus!
Vtv.lt sveikinimai įvairiausiomis temomis.
Rekomenduoja
Verta aplankyti

Paskutinės | Skaitomiausios
Kino naujienos